söndag 5 mars 2017

Ett litet snabbt hej!

O godnatt 😝 Jag o mannen Ă€r heeeelt sop slut bĂ„da tvĂ„!!! Fick ju nycklarna till lĂ€genheten i ons o sen dess har vi mer el mindre hĂ„llit pĂ„ me köket dĂ€r. Barnen har sovit hos mina förĂ€ldrar lör-sön o det har varit en ENORM hjĂ€lp!!!
IgĂ„r höll jag o Patrik pĂ„ i köket i TOLV timmar 😅 Jag vaknade i morse me fruktansvĂ€rt ont! Super svullna nackmuskler 😓 Men vi har fortsatt Ă€ven idag. I ytterligare TOLV timmar!!
Ska uppdatera er om allt en kvÀll nÀr jag har tid. Men det Àr sÄ sjukt mkt nu!! GÄr i ett frÄn kl 6.30-22. SÀngen kommer man inte i sÀng förren runt 23.30-00.00.....
Nu mĂ„ste jag sova för o orka upp o jobba i morrn. Trots sjukt mkt jobb sĂ„ Ă€r jag sĂ„ otroligt lycklig! Detta kommer bli sĂ„ himla bra!!! 😃

IgĂ„r, ansiktsmask (ett MÅSTE) o renovering pĂ„gĂ„r...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar