torsdag 16 mars 2017

Det känns ändå lite bättre.

Idag har jag ändå mått lite bättre. Tror gårdagen gjorde en hel del! O att alla revben ligger på plats nu. 
Va rätt intensivt på jobbet idag, även om det gick bra! Lämnade över två kassar me kläder till bytardagen till Sara oxå, hon skulle lämna in det åt mig 😊 
Kändes konstigt o bara hämta ett barn idag. Tim hade ju åkt me en kompis hem. Så det va bara skruttisen som skulle hämtas. Hon fick välja vad vi skulle göra den timmen innan Tim skulle hämtas. Hon valde o åka o fika. Så tog en fika på fågelsången på Gränby....

Hon valde såklart den allra största chokladtårtan 😂


Mm!!! Men sååå mätt hon vart då! Haha! Lämnade en bit 😝

Jag tog en potatiskaka som jag va så säker på skulle va sååå god. Men blääää!! Åt bara ett par tuggor, resten fick va. Inte ens Ida gillade den 😝 Vi hade det så kul o mysigt sååå!!! Sen gick vi in en snabbis på Lindex o kom därifråm me tre par jätte fina tights till Ida ❤ 
Sen åkte vi o hämtade Tim. Som vi längtat efter honom! ❤ När vi åkte hem va kl så mkt (pratade ett tag me Wilmers mamma oxå) så svängde förbi Max på hemvägen. Ida va fortfarande mätt men Tim tog en Max Box o så köpte vi me till Patrik hem oxå. Jag ville inte ha. Är inget fan av hamburgare... När vi kom hem gick vi till lägenheten....

Mat på golvet 😝 

Kollade några saker där ute sen gick jag o barnen hem hit. Fixade dom för kvällen, läste saga o la dom. Vek tvätt, hängde tvätt, tog mig en dusch o kom sen på att jag inte ätit middag 😳 men va för trött för o fixa nåt så la mig i soffan o här ligger jag. Utan middag... Men orkar verkligen inte 😩 haha! 

I morrn är det jobb, hem o ta det lite lugnt, äta middag o sen iväg på bytardagen (el kväll blir det ju..) den är mellan 18.30-21, så tänkte va där till 18.30. Barnen ska få välja om dom vill följa me mig el va hemma me pappsen o fixa ute i lägenheten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar