fredag 31 mars 2017

En liten sneak peak!

Jag känner mig en aningens bättre idag. Förkylningen är lite bättre. Huvudvärken är äntligen borta, tack o lov!! Har dock fortfarande värk i kroppen. Så länge jag vilar är det ok, men är så svårt o inte göra NÅT när det finns MASSOR att göra....
Igår kväll hjälptes Patrik o jag åt o plocka upp lite fler kartonger.
Vi lyfte ut dom i köket för o få mer plats i vardagsrummet. Patrik har ett STORT jobb framför sig me o dra alla sladdar till tv, blueray, boxern, hemmabio systemet, högtalarna, projektorn o datorn. Är inte ett dugg avis 😝 Vi har endast Netflix just nu på tvn, o det funkar ju. Men saknar det kanon braiga ljudet!!! Men det kommer bli så bra såååå när allt är klart 😊 Idag lämnade jag barnen vid nio tiden. Det va inge tjafs om o inte vilja gå. Skönt för dom o komma härifrån lite o leka med kompisarna. De hinner ju leka hemma me så 😉 Jag åkte till Willys o köpte iste o en skvaller blaska. Läste o tog det lugnt när jag kom hem. Jag har även hunnit packa upp en hel del, gjort det fint i barnens rum, o dammsugit lite. Bl.a. i vardagsrummet, hallen o barnens rum... Ni ska få se lite bilder från Idas rum, det står en hylla på golvet som ska sättas upp, o ett skrovbord ska införskaffas, sen är det nog klart! 😊



Mellan säng gaveln o väggen vid fönstret finns det ett litet utrymme, där vi tänkte ställa ett litet skrivbord 😊

Vi har pratat om o införskaffa höga loftsängar till dom, med skrivbord under... Men det får nog vänta lite! 
Ni ska oxå få en liiiten glimt av vardagsrummet....

En skiva av marmor vart perfekt o ha lite ljus mm på 😊 ska köpa en liiiten blomma som ska få stå därpå oxå! 

Mer bilder får ni inte just nu 😉
Nu ska jag åka o hämta barnen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar