söndag 12 mars 2017

Jobba, jobba, jobba!

Phju!!! Sååå mkt det är o göra alltså!! Att totalrenovera ett helt kök är MYCKET jobb. Framför allt när man ska göra allt själva... Stefan har ju hjälpt oss väääödigt mycket både igår o idag. O det är jag såååå tacksam för!!! 
Vi va båda så slut igår kväll. Patrik kom in strax efter 22 o slocknade strax därefter på soffan. Jag la mig strax efter kl 23.... I morse va vi sega men det va ändå bara till o "tvinga" sig upp vid 8.30. Patrik hämtade Stefan vid 10 o så körde vi igång. Dom där ute o jag här hemma! Har märkt upp kläder till bytardagen nästa helg, tvättat, packat o varit o handlat inför veckan. Hämtade barnen vid 14 tiden. Hem o mös massa!! Lekt o busat!! Fortsatt me klädbytar grejorna, käkat middag o haft påskäggsjakt 😝 barnen hittade påskäggen jag packat ner i en kartong så det vart ju kul! 😂 Mannen kom in o mös ett tag me barnen innan dom skulle sova. Nu är det iaf mycket gjort i köket, men mkt mer återstår....

Höger sida....


Oxå höger sida....


O vänstra sidan...

Jag är sop slut även idag....

Nära till tårar tidigare idag....

Men det gick över tack vare mina små hjärtan!! ❤❤ 
Vi hittade oxå gardiner till deras rum. Barnen fick välja o dessa va så fina o kommer bli kanon!!

Idas 💖 hon har ugglor som fondvägg så det här blir nog fint!


O Tims 💙 Han har bilar på sin fondvägg så det här blir bra!

Ville ha ljusa då de har så små rum. Nu ska jag andas ut lite i soffan innan det ska förberedas för morgondagen. Då är det jobbelijobba igen som gäller dårå!💪🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar