fredag 1 februari 2013

Varning!!! ;)

Om Du haft en hemsk natt så behöver Du inte läsa detta....

Jag har haft en av dom bästa nätterna på 2!! år!! Sånna nätter går nog o räkna på en hand. Somnade vid 22 tiden o vakna inte förren Ida vaknade vid 5.40 :D (ett toa besök på natten oxå dårå) men det kändes helt otroligt! O inte nog med det, jag bar in henne, o till hennes stora glädje hann hon ju träffa pappan o få en puss o kram oxå <3 sen mös vi tills vi båda somna om. Vaknade sen av mig själv strax innan 7.30 o nån minut efter det vakna Tim. Bar in honom till mig o Ida o så vart det en kortis mys på ca 20 min ;) Det är länge sedan ja känt mig så pigg! O bara att solen är framme...
De lät inte en endaste gång på hela natten. Nästan att man vart lite orolig när man vakna :P Men nu vet ju ja oxå att detta nog inte kommer ända så ofta, men ja njuter iaf! :)

O efter middagen ska barnen få åka till deras farmor o sova där :) Så i kväll blir det film mys me lite gotti för mamman o pappan ;) Ja har redan laddat för min gotti kväll, psykiskt. Det får bli en mörk chilichoklad, tror ja haha! då äter man max ett par rutor ;)
Sen väntar ännu en lugn natt o en skön sovmorgon i morrn :)

På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar