onsdag 6 februari 2013

Första dagen avklarad!

Det gick faktiskt väldigt bra! :) kände mig så välkommen av både personal o barn! O föräldrar me förstås ;) De "gamla" föräldrarna som kände igen mig sen tidigare vart jätte glada av att se mig, o ja dom! Även de "gamla" barnen som va så små så små när ja gick hem. Men som nu vuxit som sjutton!
De barn ja aldrig träffat förut va inte alls blyga, o den gruppen ja har, me de allts minsta tydde sig på en gång till mig. Även om det är full fart me de små så är de ju så underbara! Känns bra det här!

Dock kom ångesten över mig lite på em o ja längtade hem till mina små hjärtan <3 fast det vore väl inte så konstigt :)

Hann bara träffa dom en timme innan lägg dax. Då satt de hela tiden i mitt knä o möööös :) fick bamse kramar av de båda när ja kom hem! Allt hade gått bra för dom :)

Nu blir det en film: Taken 2 ;) o lite vila (ja somnar säkert :P ) innan de är dax o sova o ladda inför en arbetsdag i morrn ;) Sen 5 dagars ledighet!! ;)

Godkväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar