tisdag 12 februari 2013

Så va det dax för två dagars jobb igen!

Tyckte nyss ja jobbade! :/ Vet inte hur ja skulle klara o jobba fem dagar i veckan! Men det dröjer ett tag innan dess. Först nu två, sen tre, sen fyra. Om ja får välja dröjer det lääänge innan det blir 100%. Så det så! Jag har tillräcklig ångest över dessa två dagar. Ja må verka kinkig osv. Men ja fäller ngr tårar då o då. O mår illa. Mina barn växer o växer. Ja vill va me dom HELA tiden!
Det är tur ja trivs så bra på mitt jobb. Annars hade jag ALDRIG klarat det!!

Kvällen me föräldramöte gick bra. Gjorde det värsta ja vet - prata inför massa folk. Visserligen bara presentera mig o berätta lite om mig. Men ändå. Har kunnat strunta i o åka på sånna saker förut pga det. Men har börjat pressa mig själv. Fast jobbigt är det!!
Nu sitter vi i soffan o kollar på den nya serien vi började kolla på igår. Försöka varva ner o tänka på annat innan läggdax (som om det hjälper...)

Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar