lördag 9 februari 2013

Fan fan fan!!!

Ångrar att ja tittade på titanic!!! Tårarna forsar, o ja ja är världens blödigaste!! O just nu vill ja bara ha barnen hos mig!! Att de dessutom ska åka iväg i morrn fm o sova borta o hämtas sön em gör det hela ännu jobbigare!! Just nu vill ja inte att de ska sova borta... Även om ja vet att de kommer ha det bra. Men de är båda så extremt mammiga just nu o då tycket ja att det är ännu jobbigare att lämna dom. När ja vet att det är mig de vill va nära. O de är ju fortfarande så små!!!

Är sååå nära på o hämta in dom o lägga dom här hos mig. Men det är för min egen skull. De sover ju som bäst nu så det skulle bara va dumt....

Det bästa i mitt liv är mina barn. De är mitt allt!!! Utan dom vore mitt hjärta ett stort mörkt hål. Älskar dom mer än livet!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar