torsdag 28 februari 2013

Arbetsveckan över, sjukt barn o en sjuk mamma?

Då va arbetsveckan över för min del. Den låååånga dagen igår gick trots allt bra. Även om ja va grymt trött!! När ja kom till bror tog jag en liten kvällsfika sen satt vi o prata en stund. Cassi kom hem efter en stund o vi hann me lite prat o fniss innan det va dax o sova! Skönt att kunna gå upp bara en timme innan man börja. O få äta frukost i lugn o ro o även hinna me en caffe latte ;)

Dagen på jobbet gick bra. Började dock redan på fm känna mig lite små frusen. Har sakta under dagen kännt mig sämre. Nu är ja så trött så det känns som om ja ska kräkas. O det känns konstigt i halsen :S Fick sms under dagen från mamma som skrev att Tim va jätte snorig :( O när ja kom hem så såg han inte alls bra ut.... Ida va lite små ledsen o skulle va i min famn hela tiden. Tom äta mellis i mitt knä... Tror någon saknat sin mamma <3 O jisses va jag saknat dom!!!!
Efter middagen badade ja barnen medas Patrik fortsatte me hallen. Innan de skulle läggas kollade ja Tims temp, 39.2..... Stackarn!!! Vart alvedon. I morrn tänker ja ringa vårdcentralen....
Har redan varit in säkert 10 ggr till honom. Blir nog en tuff natt. Så ja ska försöka komma i säng i tid. Om han bökar mkt får han självklart sova hos oss!

I morrn blir det en lugn o mysig dag med barnen, kan behövas. Ja, kanske en tripp till vårdcentralen oxå dårå.....

 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar