fredag 1 februari 2013

Fredag kväll...

o jag är redan sååå trött!! :P haha! Trots en kanon natt o en underbar dag!! <3 o kväll me för den delen :)
När Patrik kom hem från jobbet gav vi barnen middag sen åkte vi, de släppte av mig på Gränby, o ja pussade o kramade barnen massor!! Sen åkte de vidare till sin farmor. Jag gick in på Kvantum o handlade medans. Så när Patrik hade lämnat dom kom han o ämtade upp mig. Det hade gått jätte bra o lämna dom. De hade vinkat o gjort släng pussar :)
När vi kom hem plockade Patrik upp matkassarna o jag tog mig en dusch. Sen dukade vi fram ost, kex o en jätte god baguette (rustik hette den) o cola zero såklart ;) O slog igång Transformers 1 ;) Vart inte den chokladen ja hade tänkt köpa, utan lite lös godis... O det va verkligen LITE knappt 17 spänn gick det på :P O det finns fortfarande nästan hälften kvar. Men jag är nöjd o tänker inte äta mer! Nu tänkte vi ha lite "egen" tid, göra det man själv vill... Men just nu står det still :S känns nästan som om ja skulle kunna gå o lägga mig :P Får se va ja hittar på! Surfa lite på datorn iaf :)

Förresten! Körde lite situps o benlyft förut. Med Tim på magen ibland! Haha! Men bra me lite mer motstånd ;) Ida satt o tittade på o skrattade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar