tisdag 26 februari 2013

Hyffsat tidig kväll

Ska gå o lägga mig. Jobbar ett 12 timmars pass i morrn me endast 30 min rast (plus en liten för middag) för vi har P-möte direkt på kvällen, o så känner ja mig inte helt 100. Har ont i kropp, hals o huvud. Känns som om ja håller på o bli sjuk igen. Innan ja ens blivit helt frisk... O så ska ja sova hos min bror som bor endast 5 min från mitt jobb... O upp o jobba på tors innan ja ääääntligen får åka hem till mina älsklingar!! Ni kanske börjar förstå nu varför denna dag varit jobbig. O varför ja inte mått så bra. Gillar inte o va ifrån barnen pga jobb... Som tur va får vi tors kväll o sen vår vanliga ledighet på 5 dagar tillsammans! Mitt psyke mår inte då bra just nu. Vill bara gråta o gråta pga allt som händer just nu... Men det går inte!! Jo, några tårar har ja fällt... Barnen ska även dom sova borta i morrn, hos deras mormor o morfar. Tanken är att Patrik då ska kunna göra så mkt som möjligt i hallen o så slipper ju de gå upp strax efter kl 5 för att Patrik måste lämna dom. Då är de ist redan där. Skönt för dom me! Är otroligt glad o tacksam för att de ställer upp så pass mkt som de gör! Självklart hade det funkat annars me. Men allt går då grymt mycket lättare när de kan hjälpa till!! <3

Får se om det ens hinns me nå inlägg i morrn...

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar