torsdag 21 februari 2013

Ska försöka sova...

Men mina stackars små hjärtan har åkt på samma skit hosta som jag :( de ligger där inne o hostar o hostar. Åh, va ja tycker synd om dom!!! Det gör så ont i mig när de mår dåligt!!! Lär bli en rätt vaken natt för mig me andra ord. Svårt att koppla av när de låter så... Pluttarna <3

Måste berätta en lite små rolig sak som ja nyss kom på! I natt bar ja in Ida till oss. Efter några timmar vaknar ja av att nån ligger o ropar: -Mamma, mamma. Ja reagerar på att det låter lite konstigt, tar mobilen o lyser ner på golvet. Ingen Ida på madrassen :O tittar överallt, hör henne men ser henne inte! Till slut tittar ja UNDER våran säng. O visst, där långt under ligger hon ihop krypen?! What liksom!! Säger åt henne: -Men Ida, du ligger ju under sängen! -Mm, säger hon då. O så hjälper ja henne fram. Hon somnar om på engång. Fråga. Är hur sjutton hon tog sig dit under?! Det är ju inte det lättaste när man ligger på en madrass o böka sig under en säng stomme! Aja, hon gjorde det iaf. Men allt gick ju bra! :P

Så, godnatt på er!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Kan tänka mig hur chockad du måste ha blivit! Jag hade nog gap skrattat om jag hittade Lucas under sängen XD ja, så länge han inte var ledsen såklart!

    SvaraRadera
  2. Haha! Först vart ja nästan rädd! Men hon lugna ner sig när ja hittade henne o då började ja skratta för mig själv. Hon me nästan :P Men igår kväll när ja kom på det igen o berättade för Patrik. Då skratta vi båda två! Hahaha

    SvaraRadera