söndag 3 februari 2013

I natt kom den där natten..

Förstod att det skulle bli en skit natt bara för ja skrev om hur bra de va nu... Iof brukar natten efter de sovit borta va lite oroligare. Hoppa det blir bättre i natt... Dagar som denna undrar ja vad ja gett mig in på, hur ska man orka jobba efter en sån här natt! :S o med små barn oxå... Verkar som om ja kommer att jobba me de minsta, som är som Ida o Tim. Ska oxå bli kul :) det är ju i den åldern ja känner mig hemma just för att ja själv har barn i den åldern.
Hur orkar ni med småbarn jobba efter en tuff natt?? Ge mig tips på hur man då tar sig igenom dagen... För det lär ju hända mig oxå...

Idag vakna barnen tidigt, 6.40... Suck! Men vi låg o mös till 7.30 sen gick mannen o barnen upp o fixa frulle så kom Ida o hämta mig när det va klart. Mys!!
Just nu funderar ja på o krypa ner under en filt i soffan... Beror lite på va barnen tillåter ;)

Laddar inför en ny vecka med nya rutiner o händelser! Önska mig lycka till!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar