torsdag 3 januari 2013

Stora förändringar på g...

Den 6e februari börjar ja jobba. Japp, thats right! Läskigt o spännande på samma gång!! :S men jag går ut lugnt. De först 3 månaderna ska jag jobba två dagar i veckan :P ca 36 % ;) men sen är det tanken att när barnen skolats in i maj, hoppas jag, så ska jag gå upp till 3 dagar, ca 50 %.

Många tycker nog jag är fjantig, men efter att ha varit hemma i drygt 2 år så känns det som en enorm förändring! O jag är väldigt glad att det inte blir så många dagar i början, att vi får en mjuk start. Jag kommer längta ihjäl mig efter mina små hjärtan!! Men de kommer få ha det så bra så!! :)
O jag tror att både jag o barnen kommer att må bra av det. Få lite andrum från varandra.

På mån ska jag va me på planeringsmöte, ska faktiskt bli lite kul! O konstigt! hihi! Så mellan kl 10-16.30 gör jag mitt första arbetspass på drygt 2 år!! ;) Det betyder att mannen fixar middan, skönt! haha!
Tack underbara mamma som tar hand om barnen då!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar