måndag 21 januari 2013

Oj, va ja hunnit me mycket!!

När vi kom hem mötte vi pappan på parkeringen! Så direkt när vi kom innanför dörren skickade han iväg mig o träna! Älskar o få hinna träna innan maten! Kom tillbaka lagom tills det va dax o äta ;) Sen efter maten stängde ja in mig på toa en stund o färgade håret, ääääntligen!! (Haft färgen sen två veckor innan jul :P) O nu har jag snart bakat klart kolakakor (tills tors) o kl är bara 19.30! Sååå skönt!!! Tanken va att ja skulle göra allt när barnen lagt sig, men mannen tyckte det va trevligare om vi kunde se på en film då ist :) Jag är bara glad för det. Tänk hur sent det hade blivit om ja först skulle ha tränat sen färgad håret o sen bakat o börjat me det nu!!
Aja, kolakakora är nu i ugnen o klara om ngr min ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar