torsdag 17 januari 2013

Så har ännu en dag gått...

Morgonen, fm o lunchen har i vanlig ordning varit toppen!! :) Sen blir det jobbigare o jobbigare... Tim sover efter lunch, allt mellan 1-2 timmar. Ida har ju slutat vilja sova. Vilket betyder en enormt trött tös redan från kl 14-15. Jag blir så sjukt trött o slut av att höra henne gå o små gnälla o hitta på hyss ända fram till kl 19, Det går INTE. O jag vet att det är vårat ansvar att se till att hon vilar om hon behöver det. Men alla som haft små barn vet att om de inte vill är det inte lätt. O framför allt inte om man har TVÅ o då den ena gall skriker för att den inte vill sova. O JA jag vet att det är jag/vi som bestämmer. Därför har vi kommit överens om att hon ska sova. Men MAX 30 min!! Hon är ändå jätte svår sövd... Jag va så totalt slut när Patrik kom hem från jobbet så jag stängde in mig i sovrummet ett tag, Skrev klart mat notan o sen vilade ngr min medans de åt middag.
Nog om det!

Vid halv sju drog jag hem till mor, far o Amanda en stund. Amanda va snäll o gjorde en jätte god omelett till mig! :) Sen drog jag o storhandlade. Kom hem, packade upp, duschade o förberedde lite till morgondagens lunch då vi får trevligt besök!! :))

Nu har jag försökt varva ner i soffan en stund innan det blir säng dax!

I morrn är det FREDAG!! :D om ni nu missat det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar