torsdag 24 januari 2013

Dagen flyter på!

Än så länge iaf.... Vi gick upp vid halv åtta. Gjorde morgon bestyren, åt frulle o sen började ja plocka lite o drog fram dammsugaren. Som vanligt är Ida bästa hjälpen man kan få o drar ut mattor o plockar undan saker från golvet :) Ja bäddade rent till Ida (då hon lyckats kissa igenom!) o bäddade våran säng. Startade en tvättmaskin o vek ihop tvätt. Strax innan halv elva va det klart. Då klädde jag på barnen o satte Tim i vagenen o så gick vi till affären för o komplettera till kvällen. Tim somnade, enligt min planering ;) ) o sov till halv tolv. Ida hann me o få gunga lite oxå. SÅ fick hemhandlat PLUS att barnen fått komma ut o få frisk luft. BRA där!! Kom hem, käka lunch. Hade sen tänkt att båda barnen skulle få vila lite senare idag. Men Ida va så trött så jag la henne i våran säng o efter ett par min sov hon! :O så hon får faktiskt sova så länge hon behöver. Kan bli en sen kväll! Tim va super trött redan o ja har lagt honom me men ja hör hur han ligger o pratar o leker me gosedjuren :P han somnar nog så småningom ;) När de sover har ja tänkt fixa mig (om ja nu hinner det innan Ida vaknar) ngr av gästerna har nämligen tänkt komma tidigare... De andra kommer kl 18. När vi käkat middag!

Nej, här har ja inte tid o sitta! Dax o göra lite nytta!! ;)

Kommer bilder från när vi va ute i nästa inlägg, från mobilen (sitter vid datorn nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar