lördag 12 januari 2013

Besök från Götet!! :D

Efter middagen, el rättare sagt när barnen la sig kl 19, gick jag då iväg o tränade. Hade noll lust idag o va på väg o gå o köpa godis ist... Men Patrik sa åt mig på skarpen! (jag vet, det låter som om han skulle sagt till ett barn, men när det gäller det är jag som ett barn! haha!) Så träna gjorde jag, o skönt va det faktiskt! :)
När jag kom hem vart det en dusch o så tog jag faktiskt två mackor med ost o gurka, o ett glas havre dryck! Åt alldeles för lite till middag så jag va sååå hungrig!!
Sen kom systeryster, helt spontant, hit en sväng! :) Alltid skoj o träffa henne!! :D Alltså hon va inte ens borta i en vecka, o ja trodde jag skulle längta ihjäl mig!!!! Tanken på hur länge hon ska va borta sen när hon åker till Australien får mina ögon att tåras :( MEN jag är SJUKT glad för hennes skull!!! <3 <3 Får nog skaffa fram ett fotografi o ha på nattuksbordet ;) haha! Hon hade oxå med sig ett häfte som fina Linda (tack så otroligt mycket!!!) hade skrivit ihop åt mig. Med kost tips/rådgivning. Vad man bör o inte bör äta, mat förslag mm mm. Såååå välanvändbart!! O med hennes resultat är jag rätt säker på att det kommer att funka, om jag kör ordentligt! ;)

Blir så otroligt glad över all peppning o stöttning jag får av er (tror nog ni vet vilka ni är utan att jag skriver era namn ;) ) Ni är guld värda ska ni veta!! Ni hjälper mig mer än ni tror!! <3 <3 <3

Sen kom Patriks syster Camilla o hennes pojkvän! :D Vi har hunnit suttit o surrat ngr timmar men nu är vi alla trötta så det är dax o sova!! :)

Natti natti!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar