fredag 18 januari 2013

Mina små älskade hjärtan!!

Saknar barnen sååå när de inte är hemma!! O nu när Ida (fast jag vet att hon ar det jätte bra) inte är hemma känner jag en viss saknad... Vill ha mina barn nära, helst jämt! ;)

Måste tala om, förra fredagen när vi hade ätit middagen så gick barnen ner på golvet o började leka. O jisses va kul de hade!! Tim skratta så han kräktes :O TVÅ gånger!! Haha! De lekte så i över en timme tillsammans mednas vi satt vid köksbordet o kunde prata med varandra (vilket typ aldrig hänt tidigare) o titta o glädjas åt dom! Det va helt underbart, bästa känslan ever!! O ändå sedan dess har de börjat leka sååå bra ihop, långa stunder. Inget kunde glädja mig (oss) mer, Den lyckan att ha ett syskon, o framför allt sååå tätt är underbar! Det lyser i deras ögon! O de är noga att ta hand om o se efter varandra. När den ena ska hemifrån måste den krama o pussa den andra. Det är tom svårt ibland att skilja på dom, Ida blir lite orolig till en början om inte Tim är me. Men det går över. O därför gör vi som vi gjort i kväll i bland, skilja dem åt nån gång då o då för att det inte ska "sitta ihop" Men syskonkärleken de har för varandra går inte att ta miste på <3 o inte heller den kärlek o glädje de ger! De är mitt allt, mitt hjärta, mitt liv, min själ. Mamma älskar er mina underbara små!! <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar