lördag 5 januari 2013

Pepp, pepp, pepp!!!

Gick ju iväg o tränade med mamma, det va tung o jobbigt!! Meeeen så skönt!! Dock känns det nu att jag kört tre dagar i rad, o det tar emot i kroppen :S Så i morrn blir det ingen träning men derimot en promenad :) Ska faktiskt bli skönt! O så kör jag lite mage här hemma ;) Men axlarna behöver viiiila!!

Direkt när jag kom hem va det bara o fortsätta med matlagning. Mannen hade redan börjat så det va bara det sista fin liret för mig, skönt!! Vart fläskfilè i ugn me smarrig sås o pressad potatis! Vart lite sen middag, närmare kl 18, fast det gjorde inte så mycket då det vart sen mellis oxå ;)

Sen va det bara o röja o mysa med barnen innan lägg dax. O som vi förstod tvär slocknade de :P
Jag gick en sväng till Willys o handlade hem lite nyttigheter, måste göra nåt åt min hemska trötthet!! O trycka i mig lite vitaminer mm mm... O så en peppande tidning såklart ;)

Måste säga att jag känner mig stolt över mig själv! I denna uppförspacke (när det gäller träning o kost) kämpar jag på o verkar kunna klara det denna gång!! Jag är så jäkla peppad!! O det oxå tack vare mycket stöd o uppmuntran omkring mig! Så ja, förhoppningsvis behöver jag inte skämmas såååå mycket över min kropp den här sommaren ;) Mitt mål är att kunna njuta denna sommar!! :)

Mag måtten visade ett par cm minus, o vikten 0.8 kg minus (på en vecka) DET är peppande o får mig att vilja fortsätta kämpa!! O ja åt nästan inge choklad ikväll (klapp på axeln) va inte spec gott... Blir så nu när jag är inne i detta nyttighets tänk!
O mjukt bröd äter jag inte alls längre, o bara det har gjort min mage mindre svullen! Hur skönt som helst!! Kan snart börja skriva lite då o då om vad o hur jag äter ;)

Jahapp, för första gången ever (för mig) på denna blogg kan jag inte lägga in bilder... Typiskt!! :(
Postar inlägget o lägger in bilden i nästa, från mobilen ist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar