onsdag 2 januari 2013

Långt hår el?!

Eftersom att jag velar så vill jag inte göra en impuls grej o klippa av mig håret. Jag har så himla långt nu, det längsta ja haft. Så jag har bestämt att ha som morot att när jag gått ner 10 kg få klippa o färga håret. O då har jag lite längre på mig o fundera :) O just nu verkar alla jag pratar me vilja klippa så som jag tänkt el känner nån som klippt så :/ Men mest är det ju för att jag inte är 100 o det är ganska drastiskt o klippa så mkt! Jag har alltid klippt el färgat även om ja inte varit 100. Vet inte varför ja fegar ut nu, men kan som sagt bero på att det äntligen är sååå långt o nu börjar ja faktiskt kunna ha utsläppt oftare :D
Kommer iaf ha det som ett mål till -10 kg, sen va ja vill göra då, det får vi se ;)

Lägger mig i tid?! för en gångs skull! :P
Godnatt på er!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar