onsdag 2 januari 2013

Före bilder på mig själv!

Har precis tagit det, el rättare sagt Patrik tog det på mig! O om man mådde dåligt innan är det inget mot va man gjorde efter dom bilderna... Jisses :S Hemsk jag ser ut alltså!! Jag vet att jag är tjock osv, men att se det så tydligt... Det ÄR INTE JAG... men det är det ju :(

Vart ingen träåning idag, o jag mår skit för det!! I morrn SKA jag träna!! Funderar på o lägga mig snart o ist gå upp tidigt o hinna me så mycket som möjligt. Jag märker ju att jag dragit ner på mat portionerna o så. Men det ar blivit ett par dagar med gotti, o det är FÖR mycket!! Så nu är det hårda tag igen som gäller!!
Som ni märker så är jag expert på o klanka ner på mig själv... Så har det alltid varit. Tyvärr. Visst har det funnits perioder i mitt liv när jag mått ok över min kropp. Men aldrig helt nöjd. Blir man någonsin det? Trodde det här va tonårs fjanterier, men tydligen inte...
Men jag tycker att må ok med sinkropp är tillräckligt, bättre än att avsky den iaf! Så nu ska jag vända detta! Kommer inte gå på en dag, kommer ta tid. Men det SKA gå. Vill va en förebild för mina barn!

Nu ska jag surfa runt på lite tränings o kost sidor, med Jersy Shore i bakrunden, såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar