söndag 6 januari 2013

Back to reality!

I morrn börjar mannen jobba igen efter 16 härliga dagar tillsammans! <3
Vi har haft det toppen! Får en klump i magen när jag tänker på att nästa gång vi är lediga så länge tillsammans nog inte förren i sommar :S Tur det är lite helg dagar under våren :)

Ja kör min första arbetsdag på över 2 år i morrn! Visserligen en planeringsdag, men ändå! Sen kör ja igång på riktigt i februari! ;)

I morrn kommer mina föräldrar hit o tar hand om barnen. Jag jobbar 10-16.30 så lär inte komma hem förren vid fem tiden. Ska bli spännande o se hur det går för mannen. Blir ju han som får laga middan ;) Men är inte ett dugg orolig faktiskt!! :)

Nej nu blir det mys i soffan tillsammans me lite tv program innan jag hoppar i säng kl 22 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar