lördag 17 juni 2017

Utslagen i soffan...

Solen skiner o det är varmt o fint väder... O här ligger jag....


Man kan inte tro att jag sovit 12!! timmar i natt... Är det en förkylning på g måntro? El "bara" kroppens reaktion på ett alldeles för intensivt år so far? Inte en enda helg denna vår har vi haft det lugnt. Det har varit en sjukt intensiv vår o det har gått i ett!!! Känns som om det nyss va januari, jag blundade o vaknade upp nu, i mitten på juni. Helt sjukt!! Har aldrig varit me om att det gått så här snabbt nån gång. Detta va första helgen vi inte hade NÅT inbokat. O jag sov ända till halv ett idag 😱 nåt är ju fel! Antingen håller jag på o bli sjuk, el så är det för att jag för första gången på lääääänge slappnade av ordentligt så tröttheten kom i kapp mig... Kroppen behöver säkert detta! Men känns som om antingen kan jag fortsätta sova nu, el så kommer jag igång o gör nåt! Sjukt att man ska va tvungen o behöva göra nåt för att inte somna?! Vill inte hamna där igen, där jag va för två år sedan. På gränsen, o tippa över, o gå in i den berömda väggen... Inte nu. Inte nu när sommaren kommer!!!!

Snart är mina älsklingar hemma!! Då ska jag mysa o gosa massor me dom ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar