lördag 17 juni 2017

Middag på tu man hand!

Barnen sover hos deras farmor i natt. Japp, dom sover borta igen! Hemska föräldrar va?? 😱 Har hört små kommentarer från nån som känner nån att oj vad deras barn sover borta ofta. Jag tar inte åt mig. Vet ju vad det beror på, det kallas avundsjuka. För att vi har mormor, morfar o farmor som gärna vill träffa sina barnbarn! Vi har ALDRIG o skulle aldrig TVINGA våra barn!!!! Dom vill, dom tycker det är jätte kul! O det är ju bara positivt såklart. Ibland kan jag sj känna att jag vill ha dom hemma, som den här gången. För att dom sov borta förra helgen. Men deras farmor FRÅGADE om dom inte ville komma dit o sova där då hon längtade efter dom. O eftersom vi inte skulle göra nåt el hade nåt planerat fick barnen välja o ropade: -Jaaa!!! Va kul!!! 
Dom gillar o va hos deras mormor o morfar el farmor. O vi är glada att ha dom nära o att dom vill spendera tid me våra sötnosar! Vem skulle inte vilja det liksom!! 😍 
Så, vi köpte hem trerätters o hade mys middag....

Toastskagen (våran favvo) till förrätt. O blått bubbel!!

Sen vart det ryggbiff me risotto till mannen o lax o potatismos till mig till varmrätt (glömde fota!)


O smultronsmousse me jordgubbar o choklad o pistagekross till efterrätt!

Sen vart det film....

Sjuk o lite rolig! Haha!

Sen vart det några avsnitt av NCIS Los Angeles!
Nu är jag så trött så ska sovaaaaa!! 🌟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar