lördag 10 juni 2017

Sjukt rolig kväll alltså!!!

Igår alltså, jisses!!! Fyyyy faaaaan va kul vi hade!!!!!!! Började me för ferre hos bästa syrran (tuuuuusen tack för att vi fick va hos dig gumman!!! ❤️) jag, Patrik o Martina tog bussen dit vid tjugo i fem. Sen kom även Stefan dit o lite senare brorsan o en kompis till honom!

Äre fest eller?! 😂


Gaaaalningar!!!!


Finaste Martina!!!!!

Vid halv åtta tiden gick vi ner på stan o mötte upp Martinas kille Patrik o hennes kusin o en kompis till dom. In o fortsatte drickandet 🥂 Sen började ääääntligen konserten. Hoffmaestro!! Så jäkla grymma!! Kaliffa va oxå me o spelade favvo låten Det strålar så om dig!! Vi tog oss såklart längst fram, vad annars 😉 Vi hoppade, dansade, sjöng o det va fuuult ös!!! Heeelt gaaaalet!!!! Men grymt kul!!

Gladaaaa!!! 


Min älskling!!! 😍

Efteråt vart det lite dans men vi va rätt möra o nöjda. Så redan strax efter tolv tog vi bussen hem. Jag som typ aldrig hår i högklackat längre hade såååå ooooont!!! Men vill man va fin 😜 Men är så glad att vi vart så många. O att alla hade det kul tillsammans!!! Detta måste göras om!! 😁

Idag då. Har man mått som man förtjänar! Haha! Men faktiskt, jag har mått mkt bättre än jag trodde jag skulle göra! Patrik ännu bättre 😤 haha! Han har klippt gräsmattan o kört me trimmern o gjort fint ute! O bytt allas sängkläder. En jätte hög me tvätt nu som han ska tvätta i morrn 😜 Dagen har annars bestått av en del sömn o en del i soffan o glott på tv. Vid halv fyra hämtade vi barnen o åkte sedan till min syster o hämtade lite grejor. Sen åkte vi till affären o handlade lite o sen vart det till o köpa hem pizza. Bakis pizza är det bästa 😜 Köpte oxå en film till barnen så när vi kom hem o hade ätit tittade dom på den o åt lite lördagsgodis. Jag o Patrik röjde upp lite här hemma så nu blir man inte stressad av allt som ligger ÖVERALLT!!! Bara till o dammsuga, damma, städa badrummen o tvätta i morrn dårå. 
Haft en tv kväll o glott på Ex on the beach. Såååå trist att det är helt slut nu 🙁 Hoppas det kommer en säsong till!! Men jag vill ju ha me samma människor ju!!! Nej, nu svamlar jag bara. Jag skriver ju sååå sällan nu så när jag väl skriver blir det lite av allt!! O jag har så mkt o skriva om men så lite tid!!!
Nä, godnatt på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar