måndag 19 juni 2017

Trött morsa! O nymålade naglar!

Jahapp! Är som vanligt svårt o sova, extra svårt när det är så sjukt varmt på nätterna! I natt sov jag inte bra. Vilket gjorde att när väckarklockan ringde va jag på väg o stänga av det o somna om! 🙈 Som tur va gjorde jag inte det! 
Vi kom iväg i tid o jag kom till jobbet i tid! Ida va oxå bra trött i morse.... 
När jag hämtade dom idag fick dom lite glass när vi kom hem o sen gjorde vi egen isglass! Barnen gick ut o lekte o jag fixade middag åt dom (Patrik skulle göra egna högrevsburgare åt oss, som han maler sj. O då skulle kl bli för mkt för barnen) När dom åt kom han hemma jag la mig en stund i soffan. Sen va det o fixa barnen för o sova o mannen grillade burgarna som vi åt ute 😊
Ida har fått tagit sin astma spray flera ggr idag. O även jag behövde ta! Min är slut så lånade Idas men den verkar inte hjälpa... Behöver nog ta fler puffar av den då styrkan ju är lägre...
Jag målade naglarna i kväll. Me en super ljus typ beige....

Syns inte så jätte bra men naglarna blir väldigt fina me det!

Tånaglarna fick bli rosa. Knall rosa 😉 Håller me min mamma om att det är snyggare me lite mörkare på tånaglarna...
Nej, nu ska jag försöka sova, o tid för engång skull. Jag är faktiskt trött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar