tisdag 23 april 2013

Vi tog oss iväg!!!

Äntligen lyckades ja komma på hur regnskyddet till syskonvagnen funkar!! Lite bök o stök o letandes på internet så fick ja fram en bild som gjorde att ja listade ut det!
Vid tio tiden kom Jeanette med sina flickor o vi knata upp till 4-h gården :) Vagn maffian :P Det va uppehåll hela tiden. Blåste lite kallt bara. Barnen hade det jätte roligt o Ida fick se sina älskade grisar ;) Sen gick vi till rast stugan o åt lite smörgåsar, yoghurt, smoothie o vindruvor! Efter det klädde ja av barnen regn kläderna o på me fleece kläder o bädda ner dom mysigt i vagnen :) Tim somnade snabbt, Ida ville inte somna!! Daniella o Nathalie sov. När vi kom hem hit hade Ida inte somnat än. Jeanette o flickorna åkte hem. Ja tog in Ida o la henne i våran säng o efter nästan 20-30 min sov hon. Tim sov i vagnen på altanen men vaknade rätt snabbt. Så bar in honom o la han i sin säng, o det verkar som om han somnat om! Skönt! :)
Ja har kört plankan o dricker nu min smoothie (som ja inte hann dricka där borta!) haha! Ska ta mig en kopp kaffe o bara slappa ett tag tills barnen vaknar ;) Patrik ska ut till min bror i stavby o byta däck på min bil efter jobbet. Så ja o barnen får äta middag själva o så får vi se om han hinner hem innan de ska läggas. Skönt att iaf ha varit ute o kommit hemifrån hela fm så det inte blir så segt o gå här hemma hela dagen....

Här kommer bilderna iaf!! ;)
Oj, va många det vart!! Hihi

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar