fredag 5 april 2013

Lämnade köket i ett kaos!

För o vila en stund. Vart nästa 50 min ;) men skulle kunna sova läääänge till! :P Men det är väl dax o ta tag i resten som ska göras... Tror dock barnen vaknar närsom för det borras o hamras i lghtn ovanför.. Enda nackdelen me lägenhet... Allt väsen från grannar... Annars trivs ja som fisken i vattnet ;)

Det vi hann efter frullen va att först röja upp lite, dammsuga o damma. Sen gick vi ut en timme! :) Barnen hade som vanligt väldigt skoj ute! Jag tog me mig min kaffe kopp ut o drack. Allt för o spara tid o hinna ut lite ;) Har badrummet kvar o städa. O sen röja upp i kökskaoset! :P Hade dock planer på att vi skulle hinna ut en sväng till, och så hade ja tänkt att barnen skulle få måla!. Men men. Får se vad vi hinner!
Kanske skulle börja me o masa mig upp från sängen o en söt Skrutta som snusar bredvid :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar