lördag 27 april 2013

Cirkuuuuuus!!!!!!!!!!!

Det gick verkligen toppen bra! Först stod vi utanför i kö o väntade i ca 20 min. Sen kom vi in o fick de bästa platserna!! Längst fram o inga bakom oss :) Så vi kunde praktiskt taget ta i hästarna när de sprang förbi!! :) Vi fick vänta ytterliggare 20 min sen satte det igång! Ganska hög musik o Ida verkade lite tveksam i början, men sen släppte det. Hon satt i mitt knä, o ibland mammas. O så kunde hon stå lite. Hon va helt otrolig! De sista 10 min gav ja henne nappen för då började hon bli trött. Vilket jag förstår med tanke på att hon dansade nästan hela tiden till musiken :P O i pausen fick hon rida på en mini ponny :)
När vi kom hem va hon riktigt trött!! O Tim bröt ihop totalt då Ida hade fått en sån där ballong, men inte han. Tyckte faktiskt riktigt synd om honom <3 Men Ida va snäll o låna ut sin <3 Får köpa en till honom nästa vecka på tivolit som kommer hit ;) Det gick i ett o helt plötsligt va det lägg dax för barnen. TACK fina mamsen för att du bjöd me oss!! <3

Patrik o pappa har legat i som sjutton me staketet, Patrik håller på än :O Det är inte mycket kvar!! :) Före o efter bilder kommer sen ;)

Skickar me ett par bilder från cirkusen i nästa inlägg. Vart inte så många då jag faktiskt glömde bort det....

Nu blir det slapp i soffan innan det är dax o krypa till kojs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar