fredag 12 april 2013

Shit va veckorna går fort!!!!

Alltså, tyckte nyss det va helg, o så är det det igen!! :O Aja, bara att njuta av det då ;)
När barnen vaknade åt vi lite frukt mellis. Sedan dammade jag. Fick som vanligt hjälp av både Ida o Tim ;) De ser så gulliga ut när de går me varsin dammtrasa i handen o torkar både här o där ;) Ida plockar tom ut ur hyllorna! O när ja dammsög på morgonen plockade hon upp o undan leksaker från deras golv :) O när ja bytte sängkläder hälpte hon mig o dra av o på både lakarn o örngott. Även i hennes säng. O sen fick hon välja sängkläder själv! Man får passa på medans de kan o vill ;)

När dammningen va klar gick vi ut o lekte o gungade o Ida fick oxå cykla! Mötte pappan på parkeringen. Sen va det bara in o laga middag. Tacos. Barnen älskar det! Har aldrig varit me om att Ida ätit så länge o mycket! Riktigt kul! :)
Sen va det bara till o röja undan alla leksaker, borsta tänder o byta om till pyjamas på barnen o läsa godnatt saga för dom :) När de hade lagt sig cyklade jag till Willys o köpte lite gott till kvällen :)
Ja, o resten vet ni ju redan ;)

Har bytt sovmorgon me Patrik denna helg (då jag ska ut på lör) så det blir nog max en timme till uppe för mig.

Kommer ngr bilder i nästa inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar