onsdag 17 april 2013

Och så va även denna dag slut....

Det gick bra att jobba trots huvudvärken. Den kom o gick under hela dagen.....
Vet ju vad den i grunden beror på. Inget jag orkar gå in på nu. När orken finns ska jag förklara.... Men kan säga att jag är otroligt glad att jag har så fina arbets kompisar som försår mig. O en sån underbar vän, Sara, som står ut me mig, mina tårar o som jag kan prata me o som LYSSNAR, o ger råd.
När jag kom hem från jobbet va det full fart här. Barnen o Patrik hade ätit (pannkakor) vilket jag undviker, pga magen. Så jag åt inget. När de hade lagt sig tränade jag på en gång. Sen vart ja tvungen att cykla till Willys (suuuuuuck!!!!!) kom hem o DÅ åt jag. Yoghurt o två mackor me ägg.... Kl va då 21!!! SEEEN "middag" me andra ord. Tittade på Greys samtidigt. O nu sitter ja här. Men ögonen kliar o svider av trötthet. Så nu säger jag: GODNATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar