måndag 15 april 2013

Uteplatsen!

Som jag sagt såååå många gånger förut så bara äääälskar jag den!! Hade ALDRIG klarat av att bo i en lägenhet med balkong. Trivs kanon här!! Nu är det ju så att det är lite o fixa med uteplatsen. Även om den är fin så kommer den bli tipp topp, prima ballerina, världs bäst (typ, haha) Har en hel del planer för den o vet nästan precis hur jag vill ha den! :) Snart ska Patrik riva staketet o ett nytt ska upp. Snyggare o lite högre o tätare :) Vi har ju köpt nya utemöbler på Ikea, har alltid velat haft ett par ordentliga, o nu har vi äntligen det!! Så med dom, blomkruks pyramiden o lite piff kommer altanen på sååå fin :D o på gräsmattan, nedanför köks fönstren ( där det nu är en ful rabatt som ja ska gräva ur) ska vi ställa en sandlåda, o ett litet parasoll där oxå ;) Sen bredvid syrenbusken (som står i ena hörnet) ska studsmattan upp! O så har vi ´ju den lilla rutchkanan ;) Kan låta som mycket grejer på en uteplats. Men jag har koll, det får plats, det blir fint, det finns fortfarande gott om utrymme för grillning mm ;) OCH barnen kan leka o ha kul här!! Prio ett för mig! ;)

Bilde på allt kommer så småningom, när det blir klart!! Läääängtar!!! :D

De här stolarna o bordet är det iaf ;) Älskar att man kan fälla upp klaffarna på bordet o få jäääätte långt bord, om man är många som ska äta/fika dårå ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar