måndag 15 april 2013

Trots dålig nattsömn o att jag va så trött gick dagen bra o fort!!

Hade det jätte bra på öppna förskolan. Barnen trivs verkligen där! :) Tim åkte mest i rutchkanan, Ida lekte både här o där :) Vart jätte arg o lessen när vi va tvugna att gå :( Men det gick över innan jackan ens va på ;) Hon fick åka dit, va där, o åka hem utan blöja. Tar ju bara typ 5 min o åka dit... Tänkte det kunde va kul o se hur det gick för henne när man va borta sådär bland massa barn o där det änder saker hela tiden (affärer har ju gått bra, men det är ju lite annat) men det gick hur bra som helst!! :D Tre gånger va hon där på toaletten. Ena gången gick hon till toaletten själv :O men ja hann som tur va märka det o hjälpa henne ;) Fick oxå se en riktig bus Ida då hon o en tjej drog i väg när vi hade sång samling o busade :P hihi! Tim dansade o gjorde rörelser till de sånger han kände igen, söööt!!

Väl hemma va det bara o sätta igång me lunchen. Sen lägga två riktiga tröttisar <3 Eftermiddagens lekträff vart inställd då de hade strul me vatten pumpen o va utan vatten :( Så jag bestämde mig (efter att sj ha ätit lunch) o gå o lägga mig bredvid Ida en stund, o sov nästan 50 min! Såååå välbehövligt!! När vi sedan kom upp åt vi mellis, sedan plocka ja ur o i diskmaskinen, hängde tvätt. Lekte en stund med barnen innan ja började med middagen....

Strax efter halv sju åkte Patrik iväg o köpte bordet på Ikea (till uteplatsen) ja la barnen o tränade sedan! Känns riktigt skönt o bra!!
Nu sitter ja o tittar på Biggest Looser ;)

Får se när man komme ri säng i kväll.. Planerar ofta att komma i säng i tid, men slutar alltid med alldeles för sent ist... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar