lördag 1 juli 2017

Snabba barn o ensam mamma...

I morse fick jag ställa larm. För att inte sova längre än till 9.30 🙈 Saken är den att jag fått en ny medicin, som ska hjälpa mig mot fibron (fibromyalgi) men jag blir så sjukligt trött av den... Så jag tänker inte ta den nå mer... Inte värt o inte ens orka me dagarna..
Men iaf. När jag vaknade vid nio snåret kände jag mig inte alls pigg. Men det va "bara" till o ignorera det. Käka frulle o sen ge oss iväg till Gränby till kl 11. Barnen skulle springa Gränby loppet....

Redo!! 


Ida fick ett ❤️ målat på kinden!


Klara, färdiga, gååååå!!!!!!

Det fanns tre lopp. 100 meter, 500 meter o 1000 meter. Ida, Tim o Isolde va me i 500 meters loppet! Isadora sprang 1000 meter! O som dom sprang sen!!! Jisses!!! Heeela vägen ända in i mål!! Så sjukt duktiga!!! När dom kom i mål fick dom en påse me lite blandat godis o dricka. O ett diplom 😊

Sötnötarna!!! 😍

Sen gick vi o satte oss o hejade på Isadora! Ida o Tim åt korv me bröd medan. När allt va klart o jag slappnade av fick jag så huvudvärk. Vi gick till bilen. Patrik o pappa skulle åka Eckerölinjen så jag o barnen åkte hem. Jag kände mig verkligen inte alls nå bra. Fibron är inte snäll mot kroppen alltså! Barnen ville se en film så jag la mig me glädje i soffan medan dom tittade. Frös så jag tog på mig mjukisbyxor o en tjocktröja, o två par filtar... Kändes som om jag hade feber oxå... Mamma tog me sig Isadora o Isolde hem då dom skulle sova där. O mamma ringde o frågade om vi ville komma. Men jag orkade inte ens upp ur soffan.. Så dom kom o hämtade Ida o Tim. Dom fick middag där o sen lite glass o film mys...



Så söta ❤️❤️❤️❤️

Dom kom inte hem förren typ 19.20. Så himla tacksam att dom fick bara där! Jag vet inte hur jag hade orkat annars. Visst så gör man ju det, gör ju det var o varannan vecka då fibron o reumatismen spökar. Men ändå... Nu kunde jag ligga o vila i soffan i lugn o ro... När dom kom hem va det bara till o borsta tänderna o lägga dom... Nu ligger jag åter i soffan... Så trist, har knappt träffat mannen på fyra dagar 😢 I ons så städade han Saaben o sen träffade han Viktor. I tors åkte han o Tim o tvättade bilen efter middagen o sen kom han hem o lämnade Tim o åkte sen o handlade. Igår åkte han iväg me jobbet till Stockholms skärgård mitt på dagen o kom hem sent när jag sov. Jag hade öppningen på jobbet o va där kl 6.15, så jag va sjukt trött igår kväll... O idag är han iväg me pappa... Han är väl hemma om nån timme... Får se om jag är vaken då... I morrn blir det till o vila upp mig om denna värk sitter kvar... 
Solen skiner o alla har njutit av värmen... Sj har jag legat me neddragna persienner o inte alls velat va ute...
Hatar dessa sjukdomar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar