tisdag 4 juli 2017

I'm a cool rider!!

Haha! Den satt jag o sjöng på väg hem från stan kl haöv tolv igår kväll 😜
Jag o mannen hade en date night! Med början nere på stationen för middag på Dröner & co. Jätte god mat!! Ett par cider o öl 😉 Sen en liten promenad i regnet (tur jag hade paraply) o sen bio kl halv nio Transformers! Det va vi o typ 10 till i salongen på spegeln! 😂 Dom hade missat en brand kontroll o fler fick inte vistas där! Men det va såååå skönt! Vi satte oss mitt i salongen (jag vill annars alltid sitta längst ut då jag 9/10 ggr behöver gå på toa mitt i! 😝 
När den va slut hade jag missat min buss precis. Så ist för o stå o frysa i regnet skjutsade mannen hem mig på hans cykel 😉 Det va då jag sjöng låten! Haha! (Från Grease 2) Fock låna hans regnjacka (en riktig gentleman!) o så va vi hemma tio min innan min buss skulle gå från stationen. Skönt!! En dusch o sen i säng... Somnade nästan närmare kl ett... Behöver jag säga att jag är trött idag?? Ha en bra dag peops!!
Haha, glömde ju fotona, men här kommer några, inte så roliga kanske 😜

Så här glad ser man ut när man ska på dejt me mannen i sitt liv 😍


Fisk i panna, såååå god!!! 😋


Riktigt bra film! Helt klart över förväntan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar