söndag 2 juli 2017

Röj o städ!!

Idag har vi röjt upp riktigt ordentligt här hemma! Mannen har gått igenom flera byrålådor me blandat i. O lite fler lådor i städskåpet. Plus flera kassar me grejor som låg i saaben. Jag hjälpte barnen o röja upp på deras rum, som såg ut som en tornado dragit runt i. O städat lilla badrummet o röjt resten av lägenheten. O tvättat. Jag låg en stund på fm då kroppen värkte. Men sen kändes det lite bättre så det va "bara" till o kämpa på!!  På em åkte vi tillsammans till kvantum o handlade lite. O efter middagen vart det tvagning (duschning) av hela familjen!! 😉 Jag o mannen duschar ju minst varje dag. Barnen blir typ varannan, ibland varje beroende på vad dom lekt! Haha!
Jag har packat ihop barnens ryggsäckar o en kasse me stövlar o regnkläder. I morrn ska dom följa me mig till jobbet. Sen blir det ögon läkaren me Tim o efter det ska jag lämna dom hos farmor deras där dom ska sova o sen va på tis medan jag jobbar...
Jag o mannen ska göra nå i morrn kväll tänkte vi! Vad får ni reda på i morrn 😜 Nu ska jag sova, jobb 7.30-13.30 i morrn. Slutspurten nu!! Jobbar mån, tis, tors o fre denna vecka! Jobbade ju 5 dagar förra veckan o det blev alldeles för mkt för min stackars kropp... Sen jobbar jag mån i tis v 28, sen sem i nästan 5 veckor!! Yey!!!!! 🎉🍾

Nu ska jag sova, men måste först bjuda på en härlig bild på min prins!!!

Nu är det jul igen....🎼🎅🏻Haha!! Sötisen!!!! 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar