mÄndag 10 juli 2017

One day left!

Sen semester!!! 😎 Som jag lĂ€ngtar!!!!! Idag va barnen me mig till jobbet. Vi va ute pĂ„ fm. Åt lunch o sen Ă„kte vi me barnen till Stavby skola o badade!!

❤️


😍

FörstĂ„r ju att det Ă€r poppis o följa me mamma till jobbet 😉
Vi Ă„kte hem vid halv tre. Åt middag, o sen Ă„kte vi o lĂ€mnade kidsen hos deras farmor dĂ€r dom ska sova. HĂ€mtade en MASSA camping grejor vi förvarar dĂ€r. O drog pĂ„ oss en jĂ€vla böteslapp!!!! 😡 Tror det Ă€r min andra sen jag fick körkort. SĂ„ jĂ€vla surt!!!! Fattar inte att vi kunde glömma lĂ€gga pengar i automaten đŸ˜© Åkte hem o har tittat lite pĂ„ tv o kikat lite pĂ„ sovsĂ€ckar. Jag behöver en ny sĂ„ jag kan hĂ„lla vĂ€rmen. O Ida behöver en ny, som Ă€r större. Hennes Ă€r barn, fattar inte hur vi tĂ€nkte dĂ„ Tim har en junior! 😂 

Men nu mĂ„ste jag sova!! Öppnar i morrn vilket innebĂ€r att jag ska va pĂ„ jobbet kl 6.20 😮 haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar