lördag 15 juli 2017

Det går verkligen snabbt!!

Att vända på dygnet är inget jag har nån problem me 😉 Jag gillar o sova till 9-9.30 ungefär. Så skulle jag alltid vilja ha det 😝 Men så lägger jag mig oxå väldigt sent. Barnen har oxå börjat vända lite på dygnet. Igår morse vaknade Tim runt 8.20 o Ida 8.40, jag vaknade 8.30, alltså FÖRE Ida! Haha! Men så lägger de sig runt 20-20.30 tiden oxå. I morse vaknade de dock lite väl tidigt igen 😜 men det va bara bra då jag skulle va hos sjukgymn kl 10.30. Nu ska jag inte dit förren typ mitten av aug 😱 må det låta gå bra!!! Hade endast en lite lättare låsning nu, vilket jag hade på känn! 
Vi va oxå till biltema o köpte en ny sovsäck till mig. O sen hem o jag tvättade flera maskiner, o så har jag packat nästan alla mina kläder o barnens kläder är oxå packade. I morrn ska allt ut i bilen!
Senare kom pappa o åt me oss. Vi grillade pepparbiff (till pappa o Patrik) o lax me teriyakisås (sååå gott!!) gjorde en sallad på tomat, gurka o fetaost, grillade majskolvar o så gjorde jag potatisslantar i ugn. Vart riktigt god middag!!!
Barnen lekte ute....

Tim spelar fotboll me morfar! 😍


Ida cyklade runt o visade att hon kunde cykla me en hand 😉😍

Dom lekte på länge! Jag tog mig ett glas vitt...

Firar in att nu även mannen har semester!!!! 😁😍

Barnen kom inte i säng förren strax efter 21. Men så brukar det bli på sommaren, o allra helst när vi är o campar. Men det gör inget när man ist kan få sova till 8.30-9 tiden ungefär! 
Men nu kastar jag in handduken för kvällen. Tand jäveln värker som f**!!!!! 
Sussa gott så hörs vi kanske i morrn, då är det mycket som ska göras!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar