fredag 4 januari 2013

Tidig kväll trots sovmorgon i morrn!

Tänker faktiskt gå o lägga mig nu! Är för trött för o orka göra nä o varför halv sova, halv glo på tv när man ist kan lägga sig o KANSKE komma upp i hyffsat vettig tid o få fler timmar me mina små hjärtan <3 Oj, vilken lång mening det vart! Haha!
O sen skriker min hjärna efter choklad!!

God damn va den vill ha det!! O i mitt nattduksbord ligger fortfarande chokladkakan från julaftons morgon! :O Bara det talar ju för sig... Att jag KAN!! Är så j**** sur för att jag inte får choklad just nu. Men jag har bestämt mig för att sova ist, me ett leende på läpparna efter en fantastisk dag o vakna me samma leende i morrn! :) Då blir det till o införskaffa lite nyttigheter o nån bra tränings/pepp tidning ;)

Vägning o mätning i morrn oxå :S
Kan redan nu säga att det nog inte hänt nåt alls! Måste nog kämpa liiiite längre än så här för det....

But.... Im happy!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar