fredag 4 januari 2013

Denna dag...

Ikea, träning, dans o fullt ös me barnen o sen avsluta me mys me barnen <3 <3
Bättre dag kunde man inte haft!! När jag hade tränat gav sig mannen iväg o jag gav barnen middag. Sen tog jag hand om hela köket, o under tiden hade mina söta små monster det super kul me o riva ut alla skorna o kasta sig över dem, o varandra :P Kunde inte annat än att skratta åt dem för de hade så kul så de skratta som galningar!! Kunde heller inte låta bli att göra dom sällis sen ;) haha!
Lekte en stund o sen kom dreas favorit låt på radion: Vart jag än går med Stiftelsen! De äääälskar den låten o ska promt dansa till den vart vi än är! Hihi! De ser såååå söta ut när de dansar. Tim har verkligen lärt sig av Ida! :) Så den låten vart det 4 ggr i rad innan det va dax o plocka undan alla leksaker, borsta tänder o sen på med pyjamas! :)

De ha varit så otroligt goa o rara idag mina små trollungar :) De är iof ALLTID goa o rara, men just idag har de nog knappt gnällt 1 sek tror ja! ;) De har nog tyckt dagen varit lika bra som vi!! :))

Nu latar jag mig som vanligt i soffan... Funderar på om man skulle göra nån nytta... Vad av allt ska man välja?? Kanske börja planera barnens kalas :O är kanske på tiden....

1 o 2 år!!! Herregud, vart har tiden tagit vägen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar