tisdag 29 maj 2012

Lååång dag...

har det varit idag, el det känns iaf som det... Förvisso vakande vi kl 7.45 vilket är helt ok!! Men sen va det full fart här hemma eftersom vi skulle va i stan strax innan elva. O det tar sin lilla tid när alla ska äta frukost o det ska packas till barnen o de ska bytas på o kläs på. Men det går bra ändå tycker jag :)
Efter det åkte vi till Ikea där vi alla åt lunch, o Ida hann leka lite, vilket hon tyckte va jätte kul!! :D sen handlade vi bara ett par saker o kikade lite. Sen åkte vi hem till Patriks mamma där vi va en stund innan vi lämnade henne o (med Tim) åkte upp på kvantum o handlade lite. Hemma till 18, käkade, sen de vanliga kvällsbestyren. KL 19.20 tvärslockande Tim i sin säng ;) Vi har tittat på lite program o röjt lite här hemma (i morrn ska jag städa ordentligt!) Snart blir det sängen känner jag, har börjat blivit sjukt trött på kvällarna igen :S

Lchf går väl, hmm, sådär... Är noga men viktmässigt händer det ingenting :( ska vlr i alla fall ge det ett par veckor till (dag 15 idag) men har det inte hänt nå då så tror jag att ja prövar en annan betod... (nutrilett??!!) Kännes inte att jag har tiden att vänta fööör länge på att det ska hända nåt... Ska ju ner så pass mycket så det gäller att hitta nåt som funkar då...

Hade faktiskt en liiiten gotti kväll...men bläää inge gott!! Så jag är glad att vi hade det för nu dröjer det nog läääänge tills nästa gång efter som det rent ut sagt va ÄCKLIGT!! Låter hårt med det va det faktiskt! Mår ILLA!!!

I morrn blir det en promenad oxå! Så det så!!!!!

Natti natti på er sötnosar (för om nån tim ligger ja nog o sussar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar